گاهی دلم از هرچه آدم است می گیرد...!گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد...نه به شکل دوستت دارم و یا نه به شکل بی تو می میرم...!ساده ، شاید مثل: دلتنگ نباش... فردا روز دیگری ست.آه دل بیچاره ی من........!!!!!! ...