
امشب از اون شبهاست که یهو اومدم سراغ گنجینه خاطراتمxa0دیدم وای که چقدر دلم گرفتهxa0چقدر خستم از دستشxa0چقدر بی اهمیت شدم براشxa0یادش بخیر خیلی زود گذشتxa0تا اومدم حسش کنم تموم شدxa0چقدر ساده گذشتی بی انصافxa0فکر میکنی نمیفهمم خودت میخوای اینطوری باشیخودت ازم فاصله میگیریxa0وای وای وایxa0چقدر احساس تنهایی میکنمxa0آخ خداجونم بسه دیگهxa0ممنون که مرا در حد ایوب می بینیxa0اما دیگر بریده امxa0تمامش کن ...
ادامه مطلب